Köping 4/11

Jozze

Trådstartare
Kan någon här hjälpa mig att hitta info om inoff utställningen i Köping den 4/11? Jag har redan googlat men inte lyckats hitta något. Hundsport är hos pojkvännen, så jag kan inte kolla i den heller.

Och: är det någon mer som tänkt ställa där? :)

Sv: Köping 4/11

:o

Jag förstår inte varför jag har fått för mig att det är den 4 november! Den 2 menar jag såklart, och tack så mycket för länken! :bow: Var nog därför jag inte hittade något.

varsågod ;)
ska du ställa där?
jag ska bara dit och kika,har ingen hund att ställa för tillfället tyvärr..

Det är planen! :)
Har fått blodad tand igen eftersom det gick så bra förra helgen på en inoff, efter nästan 1,5 års uppehåll.

Så om det går bra på tre inoffer som kommer här i oktober och november anmäler vi kanske till Sthlm i december! :laugh:

jaha vad kul :)
vart var det förra helgen ?
vad har du för hund och hur gammal? :laugh:

Jag har anmält min odåga dit. Bra träning inför Stora Stockholm i december. Valde mellan att åka till växjö och köping, men det blev köping.

Är väldigt sugen! Men det blir så mkt resande:crazy:
Sen är det ju inte sån "stor" utställning att offra sig för! hihi

Jag har anmält min odåga dit. Bra träning inför Stora Stockholm i december. Valde mellan att åka till växjö och köping, men det blev köping.
Jag hoppas att Kaiser ska sköta sig bra först i Nyköping, sedan i Eskilstuna och till sist Köping. I så fall vågar jag nog anmäla honom till Stora Sthlm ;)
Är väldigt sugen! Men det blir så mkt resande:crazy:
Sen är det ju inte sån "stor" utställning att offra sig för! hihi
Nej, det är klart att det blir lite bökigt när man ska resa långt. Och som du säger; det är ju ingen viktig utställning på det sättet ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: igbest
·
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 438
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka