kopiera vhs till dvd

C

Carolus

Jag har ca: många vhs filmer, som jag skulle vilja kopiera över till dvd... Jag har dvd brännare i datan, men ingen kopieringsbar dvd till tv:n... Går det att kopiera över vhsfilmerna från vhs spelaren till dvd bränaren, vad behövs och hur gör man???

Sv: kopiera vhs till dvd

du får skaffa någon form av tv-kort till datorn.. sen spela in via analoga signalen..

jag gjorde det med hjälp av eye-tv... blev hur kasst som helst tyvärr...

men det e mitt förslag :)

kostar 1299-3500 beroende på vilken modell du vill ha...
billig= analog = det du ska ha (om du inte vill ah tv-kortet till massa annat sen.. tex. marksända digitala nätet för å kolla på tv...)

Sv: kopiera vhs till dvd

vhs har så mycket sämre kvalite än dvd så det blir märkbart.
men som messy skrev, kopiaera över till datorn och bränn däreirån med hjälp av tv kort.
tror det finns program som kan ta bort brus m.m. från vhs på datorn, men vet inte vad det heter.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka