Kopiera vaccinationsintyg

Bonita4

Trådstartare
Jag har just köpt min foderponny och nu ska vi ut och tävla. Vi måste dock skicka in passet för att skriva in ägarbyte i det, och då skickas ju även vaccinationsintyget med.
Kan man kopiera detta och visa på tävling eller gäller inte detta? Hur gör man annars?

Är nämligen en tävling om 10 dagar jag skulle vilja vara med på och jag tror inte att det hinner bli klart innan dess pga påsken och att det brukar ta tid.

Sv: Kopiera vaccinationsintyg

Jag har just köpt min foderponny och nu ska vi ut och tävla. Vi måste dock skicka in passet för att skriva in ägarbyte i det, och då skickas ju även vaccinationsintyget med.
Kan man kopiera detta och visa på tävling eller gäller inte detta? Hur gör man annars?

Är nämligen en tävling om 10 dagar jag skulle vilja vara med på och jag tror inte att det hinner bli klart innan dess pga påsken och att det brukar ta tid.

Det har fungerat för mig. Kan dock ha berott på snälla/ovetande funktionärer då det var hemmatävling.

Tävlat på ridskoleponny i 3år. Vi får inte ta med dom riktiga papperna, risken är för stor att dom slarvas bort. Så vi har kopierat rubbet och tar med oss det på tävling. Se bara till att utskriften är tydlig!
Av alla tävlingar vi har åkt på har det bara varit strul på en klubb. Men efter att ridskolechefen kom dit löste det sig.
Tala om för dom när du visar fram utskiriften att ni skickat in passet för ägarbyte så borde det vara ok, hästfolk brukar inte vara så vresiga;)

Under dom år jag tävlat ridskoleponny så har vi alltid kopierat alla papper. Men jag är ganska så söker på att dom gjorde en liten andring i den betämelsen för i år, men minns inte exakt vad det var. :grin:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 639
Senast: Lavinia
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 300
Senast: Habina
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 047
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 428
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka