R
Raggsocksponny
Vad är ett rimligt pris på en häst med förändringar i hasen/haserna? Enligt veterinär kommer hästen inte att kunna tävlas. Hästen (valack) är 7 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lågt. Det beror även på hur hästen är i övrigt.
Enligt vet. kommer hästen alltså inte kunna tävlas/tränas i gångartsgrenar?
Jag vet inte mer än att den inte har gått igenom besiktning p g a förändring i haserna och inte kommer hålla som tävlingshäst.
Är bara ute efter vad som kan vara ett lämpligt pris för en sådan häst?
Jag vet inte mer än att den inte har gått igenom besiktning p g a förändring i haserna och inte kommer hålla som tävlingshäst.
Utan att veta mer så i stort sett ingenting. Är inte hästen tävlingsbar ens i lätta klasser så bör man nog inte rida den alls.
Tänk inte ens på att köpa hästen om den inte är ohalt, möjligen markering vid böjprov. Men den bör klara ridprov och eller longering. Halt häst = häst som har ont.
Vad är ett rimligt pris på en häst med förändringar i hasen/haserna? Enligt veterinär kommer hästen inte att kunna tävlas. Hästen (valack) är 7 år.
KL
Spatt som uppstår på så unga hästar kan bero på felutfordring, är det så så är hästen troligen inte hållbar i övrigt heller.