Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett high jump och den effekten att nosgrimman går helt fri från bettet går inte få med något annat. Så för oss är det all skillnad i världen.
I övrigt så hästen tycker om nackstycket och jag tycker om det är få remmar. Kvalitén på mitt är utmärkt. Så ja för oss är det värt det. Skulle inte köpa ett "vanligt" för samma pengar dock.
Det gjorde det på dom äldre tränsen, numera är det en mjuk platta där iställetSitter dock en jäkligt dåligt placerad nit på insidan av den lägre remmen
Det gjorde det på dom äldre tränsen, numera är det en mjuk platta där istället
Fast jo - micklem tex. Finns väl utöver det någon knock-off av budgetmärke enl samma modell .
Jag har också ett High jump och det ÄR trevligt som du säger hur nosgrimman är byggd och att du dessutom själv kan forma den med händerna hur du vill ha bågarna.
Sitter dock en jäkligt dåligt placerad nit på insidan av den lägre remmen som jag noterade direkt jag fick hem huvudlaget. Och japp - det kan ge skav vilket även skedde. Sen har den niten nu även lossnat så behöver in på lagning . Haft huvudlaget i ett år och har det när jag trimmar, annat huvudlag vid annat arbete, så det är inte direkt använt hårt ....
Isåfall har det ändrats under detta år för mitt köptes för ett år sen . Men bra
Haft två olika. Min uppfattning, dålig kvalité och märkte ingen skillnad på hästen. Hade High Jump och Flying Change. Så nej, enligt mitt tycke är det inte värt pengarnaHej! Detta är en fråga till er som har eller provat PS tränsen. Jag funderar på att köpa ett. Men är det värt pengarna? Gör det någon större skillnad?
Jag har ett high jump och den effekten att nosgrimman går helt fri från bettet går inte få med något annat. Så för oss är det all skillnad i världen.
Micklem funkar inte på min. Inte sen dubbla heller. Bygel skulle kunna funka men de tre jag provade hade bygeln fel.Jo denna nosgrimman
Och denna
Micklem går att få fri med lite tur med hästhuvudform och D-ringsbett.