Köpa klocka på nätet

mandalaki

Trådstartare
Någon som gjort det? Jag tänker på sajter som uret.se och mywatch.nu. De säljer klockor från återförsäljare i andra länder.

Jag har googlat rätt mycket och båda verkar säkra m a p äkta, fabriksnya klockor.

Men är det någon här som har erfarenhet?

Någon som gjort det? Jag tänker på sajter som uret.se och mywatch.nu. De säljer klockor från återförsäljare i andra länder.

Jag har googlat rätt mycket och båda verkar säkra m a p äkta, fabriksnya klockor.

Men är det någon här som har erfarenhet?
Jag har köpt från uret.se. Funkade bra för mig, gick snabbt och smidigt. Klockan har fungerat som den ska. Mitt enda bekymmer var att få den avkortat i armbandet, men det har ju inget med säljsidan att göra.

@Malin_L aha, låter jättebra!

Får man alltså länken i sin jättelånga ursprungsversion? Och fick du svårt att få en fysisk återförsäljare att korta den?

@Malin_L aha, låter jättebra!

Får man alltså länken i sin jättelånga ursprungsversion? Och fick du svårt att få en fysisk återförsäljare att korta den?
Ja och ja. Eller svårt jag gick till en som säljer märket jag hade köpt och dom knorrade lite för att jag inte hade köpt den där. Men gjorde det för en kostnad (vilken jag tyckte egentligen var rätt hög för arbetsbördan men det är en annan fråga) men jag ville inte gå med en dyr klocka ett Ur o Penn heller.

Ja och ja. Eller svårt jag gick till en som säljer märket jag hade köpt och dom knorrade lite för att jag inte hade köpt den där. Men gjorde det för en kostnad (vilken jag tyckte egentligen var rätt hög för arbetsbördan men det är en annan fråga) men jag ville inte gå med en dyr klocka ett Ur o Penn heller.
Äsch vad trist! Får jag fråga hur mycket de tog? (Du behöver inte svara om du inte vill.)

Köpt från uret.se två gånger, varav den ena gången beställde jag fel klocka och skickade den i retur. Inga problem alls, jättenöjd.

@Malin_L Jag har mailat med uret.se under dagen, efter ditt inlägg frågade jag om det där med länken. De sa att jag får ersättning för utlägg om jag bara mailar dem kvittot från urmakaren som kortat.

Fast du kanske inte har kvar kvittot från när du fick din kortad.

@Malin_L Jag har mailat med uret.se under dagen, efter ditt inlägg frågade jag om det där med länken. De sa att jag får ersättning för utlägg om jag bara mailar dem kvittot från urmakaren som kortat.

Fast du kanske inte har kvar kvittot från när du fick din kortad.
Men det var ju jättebra! Tyvärr har jag inte det, det är ganska längesen jag köpte den och fick det fixat!

Har köpt från Kina, www.miniinthebox.com för något år sedan. (Innan de la på moms och tull). Hur billig som helst. Men man får inte glömma att ta bort den lilla plastflärpen så att batteriet får kontakt och klockan sätter igång. Att förkorta armbandet kan man göra själv om man är händig och har någon spetsig grej, t.ex. nål. Klockan fungerar oklanderligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
605
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 836
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
918
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 143
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka