Köpa kanin

Sv: Köpa kanin

Om det stod Lejonman/fux så är din kanin säkerligen blandning. Bara inte direkt korrekta namn på vad han nu är blandad med. :)

Sen att han får gnagarblandning för att han inte riktigt gillar bara pellets. Är det sådan gnagarblandning med diverse färgglatt i, eller ex sådan från vanlig mataffär? Jag skulle hellre satsa på ett bra pellets och blanda i lite nyttiga örter.

Sv: Köpa kanin

jösses ett sådan busfrö jag har, i fredags vågad våga han sig för första gången utanför mattan i vardagsrummet, och idag vågade han hoppa ut genom den lilla luckan framme på kaninburen, så har haft upp den nästan hela dagen. och jag har kanin överallt nu. han har hunnit tugga på mattan, sladdar, väggen, dvdfodal, mattfransar, mappar, bokhyllan, väggen, kattsvans, kattleksak, soffan, och för en liten stund hörde jag konstigt knaprade ljud. Nå sitter inte kaninen och äter katternas torrfoder med god aptit

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 980
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 197
Senast: Shenzi
·
Däggdjur Jag har fått en liten kanintjej på halsen, då jag helt enkelt inte kunde säga nej när jag såg henne. Har fått hem henne nu; klippt de...
Svar
9
· Visningar
1 932
Senast: Mortenee
·
R
Däggdjur Vi har en kanin på lite över två år och som vi haft sedan han "lämnade boet" Han är blandning mellan lejon och dvärgkanin är kastrerad...
2
Svar
27
· Visningar
4 788
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Muddypaws 24/25