Köpa import- vad tänka på?

ujent96

Trådstartare
Har hittat en trevlig liten häst som jag ev är spekulant på... Saken är den att hästen är 8 år och en import från ungern. Något speciellt man ska tänka på vid köp av importer? Några "svaga" punkter man ska titta extra på?

Mina funderingar är ju lite hur hårt tagen hästen är som unghäst....om det blir köp ska jag exp. röntga...

Sv: Köpa import- vad tänka på?

Det finns massvis med trådar om import, sök på de så kommer du få svar på de flesta av dina funderingar!! = )

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 458
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 098
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat