Köpa hö nu????

F

funlight

Jag skall flytta min häst nu i månadsskiftet.:banana:

Där jag stod förut hade jag hö med i stallhyran. men nu måste jag skaffa hö själv.
Jag har ringt runt men inte många här har hö kvar:cry: nu börjar det bli bråttom.

Finns det lite hö kvar ngn stans:crazy: jag behöver ju inte så mkt innan det är dags för sommarbete:confused:

fun- som är i behov av hö till min tok

Sv: Köpa hö nu????

jag vet inte hur det är där uppe, men här nere anonseras det ofta om hö till salu...

Kan/vill du inte ge hösilage?
Det finns ju även i småbalar på 20-30 kilo.

Immer

jag kan mkt väl tänka mig hö/ensilage, men jag har kanske inte letat tillräckligt:angel:

men jag får väl söka vidare, känns som det är så dumt att åka så långt för att få tag i mat till kärleken. det är ju nog dyrt iaf:crazy:

Men vad gör man inte:love:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 900
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 878
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 851
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
24 057
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025