Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är väl hur hårt du tänkt rida? Satsar du på tävling på hög nivå så är det ju alltid vanskligt. Men ska du träna och tävla lite grann är det väl ingen större fara. De flesta av oss har ju någon typ av krämpa, men klarar av normal träning ändå utan att gå sönder.Väcker denna tråden till liv om de är ok
De börjar såhär:
Jag köpte honom som 1,5åring (helt jä**a galen)
Utbildade honom till den häst jag vill ha ”lugn”.
Var tvungen att sälja honom för 8 år sedan
Idag när jag kollar påpenslad så är han där
Men med en liggamentskada i nedre delen av benet. Veterinären tror han har trampat på sig själv att de då blivit en inflammation i hoven.
Är superglad över att ha hittat honom som den trogna vän han en gång varit. Har varit i kontakt med ägaren som han således till och jag har första tjing på honom.
Idag är han under igångsättning/ rehabilitering. Han går rent rakt och åt vänster
Tror ni han kommer funka i framtiden?
Vi värkligen köpa tillbaka min bästa vän
Det bästa vore nog om du kunde få kontakt med behandlande veterinär för att höra vad denne anser om prognosen.Väcker denna tråden till liv om de är ok
De börjar såhär:
Jag köpte honom som 1,5åring (helt jä**a galen)
Utbildade honom till den häst jag vill ha ”lugn”.
Var tvungen att sälja honom för 8 år sedan
Idag när jag kollar påpenslad så är han där
Men med en liggamentskada i nedre delen av benet. Veterinären tror han har trampat på sig själv att de då blivit en inflammation i hoven.
Är superglad över att ha hittat honom som den trogna vän han en gång varit. Har varit i kontakt med ägaren som han således till och jag har första tjing på honom.
Idag är han under igångsättning/ rehabilitering. Han går rent rakt och åt vänster
Tror ni han kommer funka i framtiden?
Vi värkligen köpa tillbaka min bästa vän