Köpa häst i Tyskland.

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare MinAthos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 834
M

MinAthos

Hej. Vi ska åka till Polen och provrida lite hästar. Vi ska bila dit genom Tyskland och undrar om ni vet något bra ställe där man säljer fina tävlings D-ponnyer?? Vi åker från Kiel-Berlin-Polska gränsen.

Sv: Köpa häst i Tyskland.

hej såg att du skulle köpa häst vad ska du ha för häst och vilken prisklass "ska" den ligga på??
Har jobbat själv i Tyskland med hopphästar + att jag ska ner på semester i sommar 2 veckor skulle ju kunna kolla lite för dig då??!!

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 289
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 258
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 864
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 051
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna