Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu har jag köpt mig min hunter. Valack född 2008, gått lite jakt under säsongen men inte gjort så mycket mer än så. Ska vara modig och säker i terrängen. Ca 160cm, lite omusklad för tillfället.
Reste från Irland igår
Så för min del får folk gärna tro att han är kass.
Jag gillar unghästar och ser fram emot att kunna forma honom efter mig på ett annat sätt, låter säkert helknäppt men något i mig vill bara ha den här hästen.
Går det inte att teckna A1 försäkring? Det gjorde jag när vi köpte min danska import i början av 2000-talet.
Ja det märkte jag väldigt tydligt med den förra, jag borde ju ha lärt mig men inte.
Tyckte inte om honom när jag såg honom i stallet, tyckte han var dötråkig att rida och var säker på att jag inte ville ha honom. Så hoppade jag honom och han var fantastisk, det + de bra resultaten han hade gjorde att jag köpte. Nu kunde jag ju komma ut och tävla, var en i gänget, visa att jag minsann oxå kan. Visst kunde jag, rosetter med från nästan varje tävling, sen att jag höll på att kräkas varje gång, var gråtfärdig och längtade hem.
Så helt fel anledning att köpa hästen. Jag började aldrig tycka om honom, en fantastisk hoppmaskin och tävlingsindivid men han var verkligen inte min häst.
Jag vet att jag chockade många, jag har fått så många komentarer om hur bra han är och hur bra vi passar ihop men det är inte sant, jag har haft en falsk fasad hela tiden, jag har försökt vara någon jag inte är.