Köpa elsparkcykel

LadySara

Trådstartare
Då vi inte längre parkerar gratis på jobbet har jag börjat fundera på lite olika sätt att ta mig till och från jobbet.
Funderar på elsparkcykel. Så va har ni för erfarenheter av såna?

Jag hade gärna haft en, det verkar rätt smidigt - åtminstone när det är någorlunda barmark. Men väljer hittills att avstå pga brandrisken (bor i hyresrätt och har läst en hel del artiklar om batterier som börjat brinna osv och det verkar ofta bli en väldigt tuff sits för den som hyr. Vi har också lite begränsat med eluttag överlag, och trång hall = olämpligt att ladda i hallen.). Har också läst (sociala medier) att många arbetsgivare inte tillåter batterier för elsparkcyklar/elcyklar inomhus pga brandrisken - men också att en del skaffat särskilda skåp där dessa får laddas eftersom många anställda cyklar elcykel till jobbet osv (värt att kolla upp alltså!).

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag började dela ut söndagstidningen som 13-åring. Jag var tvungen att få godkänt från skolan för att få ta jobbet. Detta jobb hade jag... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
2 980
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
695
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 260
Senast: mumin
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 753
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka