Köpa domännamn.

Sophia_

Trådstartare
Funderar på att köpa ett domännamn till min hemsida som f.n ligger på passagen.
Men hur funkar detta? Kan jag använda mitt domännamn trots att sidan som sagt var ligger på ett gratis webbhotell som passagen?
Och hur länkar jag om osv så att det är den nya domänen som gäller och inte den krångliga hem.passagen-adressen?

Fattar inte riktigt. Det lär ju inte vara ett litet paket som kommer på posten, liksom. :d
 
Sv: Köpa domännamn.

Du köper namnet, sedan måste du övertyga passagen att peka ditt domännamn på ditt nuvarande konto.

Domännamn är inte så konstigt, ungefär som ett telefonnummer fast på internet... :smirk:
 
Sv: Köpa domännamn.

Jag har köpt bara domännamn och kommer ha hemsidan på annan server. Just nu använd sinte namnet, men jag har köpt det ändå för att vara på den säkra sidan.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 381
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 774
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 135
Senast: cassiopeja
·
Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 792
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp