Köpa bara nosgrimman!?

zanzan

Trådstartare
Funderar på en ny nosgrimma till mitt Kieffer kandar, någon som vet en internet sida som har fina? Ska vara helsvart med silverspännen (kantiga).

Tack! /Z.

Sv: Köpa bara nosgrimman!?

Hansbo har! Superfin, 4cm bred. Har till mitt German Line Kandar för att kunna ha det som träns och är mkt nöjd med den :bump:

Edit: Köpte min på Hippsonshopen.se

Senast ändrad:

jag hittade ingen där! Hittar ingenstanns - säkert iofs. bara jag som letar dåligt men ändå:p

Oj, sorry, läste slarvigt. Det jag tänkte på är achen ja, men vet inte om de har engelsk oxå

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 281
Senast: Lyan
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 997
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 227
Senast: Oknytt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar