T
Tiffanys
Haha ! Men passar alltså inte ej omskolade travare, min häst som är halvvägs då, passar sadeln bara till hälften?
Går tyvärr inte, du får allt hålla dig tills han är helt omskolad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ! Men passar alltså inte ej omskolade travare, min häst som är halvvägs då, passar sadeln bara till hälften?
@DarkInNight Vilken märklig människa. Att ta för givet (?) att du vill bli av med fler växter och att hon ska få komma, gräva upp dina rabatter och rensa, och sedan få allt gratis?! Nä vet du vad...
..och jämt ska det berättas att man inte har råd med det ena eller det andra och förväntas få det gratis för att man är sjukskriven/student/föräldraledig/etc.
Ja jag avskyr såna. Var en människa som letade dator. Jag sa att jag kunde sälja min för 500, men åh det var så svårt för hon var pensionär och allt. Kunde jag inte bara ge den? Eh nej..
Samma med en annan kvinna som sökte lite större kläder. Jag sa att jag kunde ge paketpris och då började hon dra snyfthistorier om att hon går på soc och är så fattig, kunde jag inte bara skänka kläderna? Alltså, jag är också sjukskriven och inte direkt rik. Jag kanske inte kan ge bort allt jag äger bara för att andra vill ha mer än de har råd med.
När jag lägger ut annonser lägger jag alltid ut med prutmån på ca 10-15%. När jag svarar på annonser förväntar jag mig faktiskt också att det finns den prutmånen på varan. Tycker det som är kutym att göra så.
*peppar peppar* har jag aldrig blivit lurad av varken sälare eller köpare. Skickade senast förra veckan iväg en sadel för 4.000:- utan att kräva förskottsbetalning. Köparen betalade direkt hon hämtade ut sadeln.
Just nu är jag på sadeljakt och har svarat på ca fem annonser och fått ett svar-att denne ska återkomma.... Det dumma med hästnet är att man bara får in en enda bild i annonsen på begmarknaden. Hade varot så mycket lättare om säljaren direkt kunnat lägga in flera bilder på varan.
Det dumma med hästnet är att man bara får in en enda bild i annonsen på begmarknaden. Hade varot så mycket lättare om säljaren direkt kunnat lägga in flera bilder på varan.
Säljer jag något som "kräver" flera bilder så knåpar jag ihop flera bilder i en i Photoshop
När jag lägger ut annonser lägger jag alltid ut med prutmån på ca 10-15%. När jag svarar på annonser förväntar jag mig faktiskt också att det finns den prutmånen på varan. Tycker det som är kutym att göra så.
Jag vill ju att han ska komma till någon som vill ha honom för hans skull, inte för att han var det absolut billigaste som gick att hitta.
Det där med svar på annonser att man inte får ett svar tillbaka stör jag mig också på. SÅ himla onödigt att gå runt och vänta på svar som aldrig kommer.
Har mer än en gång funderat över om alla svar på hästnet verkligen kommer fram?
Antingen vill man sälja eller inte och så himla besvärligt är det inte att tacka nej till ett bud.