Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ofta priserna blir lägre på Tradera än på fb. Känns som att man når ut till fler på fb. Eller har det blivit bättre?Veliga spekulanter är tidskrävande. Intresset finns, pris o frakt diskuteras och sen radiotystnad. Har gått över helt till att sälja via Tradera - budet är bindande, kommunikationen minimal och det funkar smärtfritt. Allt postas, inga möten att passa.
Allt utom sadlar. De ska med full respekt provas på hästryggen.
Fast det är väl en naturlig fråga? Varför skulle någon vara intresserad av att köpa ett gammalt och slitet täcke som inte ens är tätt?Säljer Bl a ett märkestäcke väldigt billigt för det är gammalt och slitet. Dock inga hål men vet inte om det håller tätt. Får hela tiden förfrågningar om det. Alltså hade jag vetat om det är tätt så hade ju priset varit högre. Va tror folk egentligen att dom får när ett sånt täcke säljs till ett sånt pris?
Jag undrar detsamma som @Mia_R . Varför sälja det överhuvudtaget? Släng det om det är gammalt, slitet och inte håller tätt. Håller det inte tätt är det ju inte värt något oavsett vilket märke det är.Säljer Bl a ett märkestäcke väldigt billigt för det är gammalt och slitet. Dock inga hål men vet inte om det håller tätt. Får hela tiden förfrågningar om det. Alltså hade jag vetat om det är tätt så hade ju priset varit högre. Va tror folk egentligen att dom får när ett sånt täcke säljs till ett sånt pris?
Vet flera som köper såna täcken för att deras hästar går med täckesätare. Men detta täcket har fel storlek. Jag räknar verkligen inte med att så billiga grejer helt funktionella.Fast det är väl en naturlig fråga? Varför skulle någon vara intresserad av att köpa ett gammalt och slitet täcke som inte ens är tätt?![]()
ja alltså, vill ingen ha det så slänger jag det. Men man ska ju inte tro att nått som nästan är gratis är felfritt. Då är man ju dum. Går det att sälja så går det. Men jag ska prova ditt tips.Jag undrar detsamma som @Mia_R . Varför sälja det överhuvudtaget? Släng det om det är gammalt, slitet och inte håller tätt. Håller det inte tätt är det ju inte värt något oavsett vilket märke det är.
Du kan enkelt kolla om det håller någorlunda tätt. Blöta en wettexduk så det rinner och utan att krama ur den alls lägger du den på täcket i minst tio minuter. Då ser du iallafall om vattnet rinner av eller om det sugs in och täcket blir blött igenom direkt.
Jag har också ledsnat, haft några helt nya/oanvända prylar ute på försäljning och jag får bara skambud samt att de vill att frakten ska ingå i skambudet... inga små prylar så i praktiken så får jag betala för att bli av med prylarna eftersom det "erbjuds" i det närmaste 80% under priset.
Näe.. snart blir det en återvinningen eftersom JAG inte vill BETALA för att bli av med prylarna.
Jag har börjat tappat hoppet om hästmänniskor![]()
Får hem täcket, lägger på de på hästen. SÅ ÄR DET STORLEK 140 OCH INTE 145 som annonsen saKöpte ett begagnat täcke som hon skulle skicka "imorn". De tog en vecka innan de kom iväg![]()
Hade min jäääättegamla sadel ute.
Då den var gammal men enormt fint skick efterom jag knappt användt den
Den var svår att få såld och sen svarar någon "är den kvar" och blir ju överlycklig vill ju bli av med den. Men sen vart de tyst!
Kan man inre iaf säga att man inte e intresserad längre?![]()