köp av sårpuder..HJÄLP

C

crocket

min häst har fått lite småsår på benen, och då kom min kompis störtande med sårpuder, som hon fick med när hon köpte sin häst, hon berättade även att de finns att köpa i england, men hon visste inte vart i sverige, så jag undrar om de är nån som vet, ni kan ju pm:a..
tacktack. ;)

Sv: köp av sårpuder..HJÄLP

Det sårpuder (bacibact) som jag använder köper jag hemma i Finland på apoteket. Lär finnas nåt motsvarande här i Frankrike också. Kanske man kan köpa det på apotek i Sverige också?

Sv: köp av sårpuder..HJÄLP

Kan du inte tvätta med jodopax och sätta på vanligt barnpuder? Vi använde barnpuder i Tyskland när jag var där...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 028
Senast: Stergo
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 644
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka