Konvertera quicktimefil till annat format

Hallonsoda

Trådstartare
Hej!

Jag vill konvertera ett antal quicktimefiler till något annat format som windows media player klarar. Någon som vet hur man gör :)?
Vill ju inte visa usla sekvenser på buke :angel:.
Tack på förhand!

Sv: Konvertera quicktimefil till annat format

Nog har jag det, men jag hittar ingenting och engelska med en massa datorord i är väl inte riktigt min grej.

Jaså. Du ids inte avslöja de magiska orden som du googlade på?

Dom 2 första i din rubrik, sen länkar google till den rätta stavningen ovanför träffarna.

Får ni inte lära er något i skolan?

Nej vi ungar kan varken lära oss eller uträtta någonting själva. Den äldre generationen får göra precis ALLT åt oss.

Nu har jag följt AKNs instruktioner, men jag ÄR defakto väldigt oteknisk och därför ber jag er om hjälp igen. Hur fasen konverterar jag en quicktime file till exempelvis .avi?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 492
Senast: Bee
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 362
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V