Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men som sagt, jag vet mycket väl att jag betett mig illa och försöker inte komma undan på så sätt. Ville bara veta vad h*n har rätt att kräva av mig.
Ja oftast finns det väl anledningar till att man säljer,Men varför ska man sälja en häst som man uppenbarligen fortfarande vill bestämma över?!
Bara för att du inte fick medhåll innebär det inte att andras inlägg är värdelösa.Du tillförde inte tråden så mycket, men tack ändå.
Jag har knappast haft medlidande med dig.Jag har inte fått medhåll av speciellt många i tråden, men jag sökte inte medlidande utan vettiga svar.
Bara för att du inte fick medhåll innebär det inte att andras inlägg är värdelösa.
Jag har knappast haft medlidande med dig.
Vart du tolkat det i mitt inlägg begriper jag inte.
Tror dock inte att det är lagligt att göra så.Jag undrar också lite över ett sådant kontrakt som du haft. Om man nu inte skulle vilja sälja hästen till fd ägaren så kan man bara säga att OK hästen kostar en miljon till denne ( om man nu kontaktade personen innan försäljningen) och sedan sälja den till ett annat pris till en annan som man hellre sålde till, eller är det ett pris bestämt?
boccia: Jag ansträngde mig ju? Däremot kollade jag inte folkbokföringen, hade ingen tanke på det. Helt och hållet mitt fel.
Dessutom har h*n varken hört av sig eller hälsat på en enda gång sen köpet, och ändå hävdar h*n att h*n väntat på att få köpa tillbaka hästen.