De är fantastiska hade lätt kunnat tänka mig både en, två och tre här på väggarna. Så fina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är fantastiska hade lätt kunnat tänka mig både en, två och tre här på väggarna. Så fina!
Vad roligt att se en bild på en installation som du gjort! Har sett någon blid här och där då du lagt upp keramik du gjort (och den där filmen (uppvaknandet eller något sånt va? ) men inte presenterat såhär liksom.Här är en installation jag gjorde på en utställning jag var med på, är alltså keramik.Visa bifogad fil 79699
De mesta installationer jag gör innehåller ljud också, så blir inte så bra på bild. Men tänkte jag kunde visa denna iaf.Vad roligt att se en bild på en installation som du gjort! Har sett någon blid här och där då du lagt upp keramik du gjort (och den där filmen (uppvaknandet eller något sånt va? ) men inte presenterat såhär liksom.
Gud vad fräckt! Ser helt magiskt utHär är en installation jag gjorde på en utställning jag var med på, är alltså keramik.Visa bifogad fil 79699
Tusen tack!De är fantastiska hade lätt kunnat tänka mig både en, två och tre här på väggarna. Så fina!
Tack!Gud vad fräckt! Ser helt magiskt ut
Så roligt att du är här och lägger upp bilder på din konst igen! (För visst höll du dig undan ett tag?) Jag har längtat efter att se dina alster för det är så kul att följa din utveckling och jag tycker alltid dina målningar griper tag i en på något vis. Så mycket känslor i dina karaktärer.Tack!
Är inte så taggad på detta realistiska porträtt-måleri men jag passade på att använda en av min brors döttrar som modell till denna lite mer fria målning
Så roligt att du är här och lägger upp bilder på din konst igen! (För visst höll du dig undan ett tag?) Jag har längtat efter att se dina alster för det är så kul att följa din utveckling och jag tycker alltid dina målningar griper tag i en på något vis. Så mycket känslor i dina karaktärer.
Så fin! Uttrycket hos flickan och den söta kotten!Tack!
Är inte så taggad på detta realistiska porträtt-måleri men jag passade på att använda en av min brors döttrar som modell till denna lite mer fria målning
Visa bifogad fil 79696
Så fin! Uttrycket hos flickan och den söta kotten!
Tormblomsk "kvinna med djur" i något annorlunda tappning. Jag älskar flickan och kotten är helt bedårande!
Tormblomsk "kvinna med djur" i något annorlunda tappning. Jag älskar flickan och kotten är helt bedårande!
Som tunga jordtoner som svävar! Har du ljud till? Hur låter den?Här är en installation jag gjorde på en utställning jag var med på, är alltså keramik.Visa bifogad fil 79699
Den har inget ljud tyvärr. Men skulle gärna ha det nästa gång jag visar den.Som tunga jordtoner som svävar! Har du ljud till? Hur låter den?
Jag gillar formerna och färgtonerna mycket!Den har inget ljud tyvärr. Men skulle gärna ha det nästa gång jag visar den.
Tack!Jag gillar formerna och färgtonerna mycket!
Jag gissade något ditåt, minus veden.Tack!
De är vedbrända med mycket aska på och består av olika leror som ger tonerna.