Scandi
Trådstartare
Den här processen är så frustrerande! Jag har hållt på och hållt på och nött på samma häst, på flera olika papper, har fått helt fantastiska effekter av vattenfärgerna (= blir skräckslagen och vågar inte röra målningen mer fast den inte är klar på något vis), inser att tuschandet är för skarpt och rättar till det men blir ändå aldrig nöjd och kommer tillslut på att det är själva motivet jag inte gillar (!) så jag får vackert ändra alltihop och börja om från början på en helt ny häst.
Mitt tidningspapper och mitt hushållspapper tog slut och det blev klassblött i hela köket. Fick hämta massa handdukar och har nu handukar över allt.
Jag tror att jag egentligen är ett sjöodjur med tanke på hur ofta allt blir dyngsurt i närheten av mig.
Iallafall.. efter mycket om och men, min lilla sjöhäst från början till slut:
Den skrämmande början, färgerna och effekterna är så fina i sig att jag knappt vågar fortsätta. Är aldrig så nöjd som vid det här stadiet, haha. Men friskt vägat, hälften vunnet:
Det börjar likna en häst! Här är det också frestande att lämna och efter detta lager är då det oftast totalt skiter sig. Funderade på att bara göra ögat and call it a day men tänkte att jag måste prova, och blir det inte bra får jag göra så nästa gång. Så körde på ändå och slutresultatet blev såhär:
Skulle slutat bara liiite tidigare men är nöjd med det mesta iallafall!
Mitt tidningspapper och mitt hushållspapper tog slut och det blev klassblött i hela köket. Fick hämta massa handdukar och har nu handukar över allt.
Jag tror att jag egentligen är ett sjöodjur med tanke på hur ofta allt blir dyngsurt i närheten av mig.
Iallafall.. efter mycket om och men, min lilla sjöhäst från början till slut:
Den skrämmande början, färgerna och effekterna är så fina i sig att jag knappt vågar fortsätta. Är aldrig så nöjd som vid det här stadiet, haha. Men friskt vägat, hälften vunnet:
Det börjar likna en häst! Här är det också frestande att lämna och efter detta lager är då det oftast totalt skiter sig. Funderade på att bara göra ögat and call it a day men tänkte att jag måste prova, och blir det inte bra får jag göra så nästa gång. Så körde på ändå och slutresultatet blev såhär:
Skulle slutat bara liiite tidigare men är nöjd med det mesta iallafall!