Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De stövlarna jag har haft har varit jättebra hade mitt första par i fem år har precis köpt ett par nya... Jag tycker att det blir rätt så stadigt med konstläderstövel. Dessutom är dom ju mycket billigare äna riktiga läderstövlar. Helt klart värda pengarna.
Efter att ha ridit i läderstövlar (och shortchaps) i cirka tolv år skulle jag aldrig köpa ett par stövlar i konstläder!!! Det dög väl bra när man red på ridskola... Nä då skulle jag hellre satsa på ett par bra shortchaps om jag var du.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.