ElektraDelight
Trådstartare
Har en tillridning hemma som ska ridas igång för försäljning.
Han har varit otroligt kinkig på böjt spår särskilt i höger varv.
Vill inte ta stöd & otroligt tjafsig.
Inte gjort jätte mycket i sitt liv har därför tagit de med en nypa salt & helt enkelt tänkt de är för att han inte orkar. Är en jätte snäll & go häst så han dummar inte sig i onödan.
Men varit lite tankenöt ändå.
Han äter långsamt & fyller krubban med vatten å sörplar i sig kraftfoder på något vänster la vi märke till idag. Har inte varit där vid fodring direkt sådär innan. Bara sett de varit vatten i krubban.
Iallfall kollades han i munnen (utav oss) idag & jag har då aldrig sett att en häst sett ut såhär i munnen innan.
Kan någon som är lite mer high säga vad ni tycker är felet?
Pratat med ägaren & de blir klinik besök för att kolla igenom munnen.
Men jag vill veta nu vad de är för något. Tror ni han har ont hela tiden eller jag kan pröva rida på hackamore så länge?
Han har varit otroligt kinkig på böjt spår särskilt i höger varv.
Vill inte ta stöd & otroligt tjafsig.
Inte gjort jätte mycket i sitt liv har därför tagit de med en nypa salt & helt enkelt tänkt de är för att han inte orkar. Är en jätte snäll & go häst så han dummar inte sig i onödan.
Men varit lite tankenöt ändå.
Han äter långsamt & fyller krubban med vatten å sörplar i sig kraftfoder på något vänster la vi märke till idag. Har inte varit där vid fodring direkt sådär innan. Bara sett de varit vatten i krubban.
Iallfall kollades han i munnen (utav oss) idag & jag har då aldrig sett att en häst sett ut såhär i munnen innan.
Kan någon som är lite mer high säga vad ni tycker är felet?
Pratat med ägaren & de blir klinik besök för att kolla igenom munnen.
Men jag vill veta nu vad de är för något. Tror ni han har ont hela tiden eller jag kan pröva rida på hackamore så länge?