Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gäller att matcha brännan. Omvänd bonnabränna ser nog rätt kul ut
Min första tanke var, gud så mjukt och skönt när man är långsittare.Visa bifogad fil 141397
Från annons här på buke.
Först:
Sedan: why? Och den lilla öglan, vad är den bra till?
Visa bifogad fil 141397
Från annons här på buke.
Först:
VidrigtVisa bifogad fil 141397
Från annons här på buke.
Först:
Ja alltså, jag har t.o.m lite svårt för när folk har badrumsmatta rakt framför/under toan, och då är det ju bara mina (strumpklädda) fötter som ska röra vid denMin första tanke var, gud så mjukt och skönt när man är långsittare.
Sen kom jag på, fy fan vad vidrigt. Vilken bakteriehärd
Påminner mig om när jag var liten och insåg att det var en bra idé att ta bort badrumsmattan så snart en av min mors manliga bekanta skulle komma på besök Bad henne prata med den mannen. Vet inte om hon vågade. Jag har efter det varit j*vligt tydlig med att ingen man får stå och skvätta runt i badrummet hemma hos mig...Ja alltså, jag har t.o.m lite svårt för när folk har badrumsmatta rakt framför/under toan, och då är det ju bara mina (strumpklädda) fötter som ska röra vid den
Hu så obehagligt! Sådana människor kommer bara hem till mig en gång. Så äckligt!Påminner mig om när jag var liten och insåg att det var en bra idé att ta bort badrumsmattan så snart en av min mors manliga bekanta skulle komma på besök Bad henne prata med den mannen. Vet inte om hon vågade. Jag har efter det varit j*vligt tydlig med att ingen man får stå och skvätta runt i badrummet hemma hos mig...
Samma här. Är mycket glad åt att aldrig ens ha behövt nämna något sådant för sambon. Å andra sidan hade vi nog inte varit sambos om det hade behövts...Hu så obehagligt! Sådana människor kommer bara hem till mig en gång. Så äckligt!
Det där är ju skräckinjagande!Visa bifogad fil 141731
What the...?
Ett par öron så hade den kunnat likna valfri plattnoshundVisa bifogad fil 141731
What the...?
Det funderade jag också på.Det där är ju skräckinjagande!
Edit: den där rumpan också. Ska den fungera som spargris eller?
Aha! NU förstår jag liknelsen mellan en bully pocket (eller liknande) och en missbildad padda. Om det är såhär en groda ser ut?Ett par öron så hade den kunnat likna valfri plattnoshund
Alltså, jag har ju börjat köpa grodor till mammas trädgård, men det där?!Visa bifogad fil 141731
What the...?
Hade väl egentligen fralla och mops i åtanke men om inte annat så hade nog dom där bullysarna varit väldigt avis på dom långa benenAha! NU förstår jag liknelsen mellan en bully pocket (eller liknande) och en missbildad padda. Om det är såhär en groda ser ut?
Ser framför mig hur du slår in en sådan här till henne och ger i present.Alltså, jag har ju börjat köpa grodor till mammas trädgård, men det där?!