Det gäller bara att sälja in det med absolut övertygelse.Om man vill se ut som en snöboll eller en bomullstuss, kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller bara att sälja in det med absolut övertygelse.Om man vill se ut som en snöboll eller en bomullstuss, kanske?
Istället för shapewear Troligtvis skönare!Om man vill se ut som en snöboll eller en bomullstuss, kanske?
Rund är också en form!Istället för shapewear Troligtvis skönare!
När man köper balklänningen på temu.
Aha, det är SÅ jag ska göra för att få former? / rak och plattRund är också en form!
Exakt!Aha, det är SÅ jag ska göra för att få former? / rak och platt
Det är ”1 st Fashionabel Brudgum Överkjol, Bröllop, Tulle, Unde…” enligt vad det stod på annonsen där jag först såg bilden. Så jag tolkar det som en, eh, brudklänning?
Åh, verktyg för att samla ihop plastpåsar och emballage, behöver en sån på jobbet, så tröttsamt att hela tiden springa till återvinningscontainern med händerna fulla
Fick upp den jag med screenade och skulle lägga upp här!
Visa bifogad fil 147176
Nu vet jag! Påsen sitter runt midjan och under kjolen, så när man ska på toa kan man dra upp påsen med kjoldelen i så den inte hamnar i toan eller på golvet.Fick upp den jag med screenade och skulle lägga upp här!
Visa bifogad fil 147176
Åh, verktyg för att samla ihop plastpåsar och emballage, behöver en sån på jobbet, så tröttsamt att hela tiden springa till återvinningscontainern med händerna fulla
Se där, en ballklänning. Det var ju ändå passande beskrivning.Fick upp den jag med screenade och skulle lägga upp här!
Visa bifogad fil 147176
Det är det mest troligt. Så man slipper ta av klänningen eller försöka lyfta upp allt för att gå på toa med risk att den blir blöt/smutsig.Alltså kan det vara nån slags anordning för att slippa hålla i en klänning vid toabesök? Får nåt svagt minne att jag sett en "hacks video" med nån hemmabyggd anordning av en Ikeapåse.
Naw, påminner om befolkningen på Pandora (filmen Avatar) ju
Den är ju återfödd, kanske därför den är blå?? Annars kan jag väl säga att om mina ungar hade varit minsta lik den hade jag sprungit för livet från sjukhuset när jag fött dem...
Ja det tänkte jag också när jag såg den.Naw, påminner om befolkningen på Pandora (filmen Avatar) ju