Konstiga saker på Wish

Frågan är om ungen hade överlevt fallet när barnmorskan av ren förvåning tappar ungen i golvet… :nailbiting: :rofl:
Det beror kanske på hur vanligt det är med återfödda unga, en van barnmorska tar det med ro, men en nyutbildad får bara titta på vid sådana födslar? :angel:

Min yngsta unge var faktiskt blå i ansiktet när hon föddes, läkaren stod utanför och väntade på om hon behövdes men det gjorde hon inte så hon knatade vidare. Men faktiskt var ungen väldigt blå nu när jag tänker efter-men bara i ansiktet.
 
1000008044.webp

Väska!
Men får typ plats med en Red Bull och laddare, och nästan inte mer än så.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
7 929
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
444
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
681
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fejkljus
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Sundsvall?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp