Konstiga saker på Wish

Nu är detta Shein, inte Wish, men jag antar att det är ungefär samma sak :p

Analplugg, det vet jag vad det är. Vestibul likaså. Men hur de två sakerna hänger ihop, dels med varandra, dels med prylen på bilden, är jag inte riktigt lika säker på :confused: :eek:

1000021843.jpg
 
Nu är detta Shein, inte Wish, men jag antar att det är ungefär samma sak :p

Analplugg, det vet jag vad det är. Vestibul likaså. Men hur de två sakerna hänger ihop, dels med varandra, dels med prylen på bilden, är jag inte riktigt lika säker på :confused: :eek:

Visa bifogad fil 151316
Jag brukar vara relativt bra på att översätta sheiniska (de har så mycket fina kläder så jag fastnar ofta i fönstershoppandet 😅), men här går jag helt bet. När man söker på analplugg för vestibul så dyker det upp hur många olika saker som helst som inte har någon koppling till varandra
 
Jag har haft liknande skena på mitt finger fast det fästes bara med kardborreband runt. Den anordningen på bilden ser lite jobbig ut att ha för jag fick inte ta av skenan på 8 veckor
Jo jag kan tänka mig att det finns varianter för att räta upp ett brutet finger, tex. Men det där såg klumpigt ut och liknade mer ett tortyrredskap. 🙈
Ffa delen med "förlängning". Att man ska kunna få längre fingrar av att använda den.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
7 263
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
437
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 371
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp