Fast det dÀr Àr ju med flit. Liksom ett skÀmt?Finn ett fel Visa bifogad fil 65513
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det dÀr Àr ju med flit. Liksom ett skÀmt?Finn ett fel Visa bifogad fil 65513
Ăr det? Jag har inte sett sjĂ€lva annonsen sĂ„ jag vet inteFast det dĂ€r Ă€r ju med flit. Liksom ett skĂ€mt?
Man vet aldrig med WishEller en dyyr affisch?
Ăr det? Jag har inte sett sjĂ€lva annonsen sĂ„ jag vet inte
Precis, det Àr en rÀtt gammal grej. Det finns massvis av bilder med "fel" namn.Ja, det Àr lite av en klassiker. Varit med i rÀtt mÄnga Är och kommer inte frÄn wish frÄn början Àr jag rÀtt sÀker pÄ
Visa bifogad fil 67756
Det hÀr var ju bara tragiskt...
Vet att detta inlÀgg Àr gammalt men bÄde denna och andra klÀder som varit uppe i trÄden Àr med i nedan klipp. Youtuber som testade att köpa det mest galna frÄn wish och prova detFrÄgan Àr ju hur klÀnningen ser ut i verkligheten nÀr du vÀl fÄr den. Det Àr ju inte alltid som klÀderna som dyker upp ens liknar bilden.
Jag har sett nÄgon dokumentÀr om det dÀr, det Àr verkigen grÀsligt. Unga tjejer som gnider in sig i kemikalier varje dag för att bleka sin hud. Det Àr status och skönhet att vara ljusare brun.Det Àr ett jÀtteproblem i tex Indien. till den milda grad att make-up sÀljs i fÀrre mörka nyanser dÀr Àn i tex Europa och Usa. JÀttetragiskt, och ofta med massor av farliga kemikalier som inte gör nÄn skillnad.
Precis. Tjejer/kvinnor som redan Àr jÀttevackra.Jag har sett nÄgon dokumentÀr om det dÀr, det Àr verkigen grÀsligt. Unga tjejer som gnider in sig i kemikalier varje dag för att bleka sin hud. Det Àr status och skönhet att vara ljusare brun.
I mitt fall: krypandes pÄ knÀ Jag kan verkligen se framför mig hur "sexy" jag kommer se ut om jag försöker mig pÄ att gÄ i demAlltsÄ jag gillar högklackat men hur ska man gÄ i sÄdana dÀr? BakÄtlutad?
De Àr inte riktigt tÀnkta att gÄ iAlltsÄ jag gillar högklackat men hur ska man gÄ i sÄdana dÀr? BakÄtlutad?
Kan ju inte ens se snyggt ut? För det första immigt, klibbigt och blött. Sen Àr tuttarna ihopklÀmda och jÀvliga pÄ det
Kan ju inte ens se snyggt ut? För det första immigt, klibbigt och blött. Sen Àr tuttarna ihopklÀmda och jÀvliga pÄ det
Det dÀr Àr sÄnt som om 200 Är kommer visas pÄ historielektionerna och alla kommer undra hur i helvete folk gick runt sÄdÀr, hur kunde de röra sig? Kunde de verkligen jobba i de dÀr? Hade alla kvinnor sÄna klÀder?