Den här tyckte jag var lite lustig. Är de så fula så ingen ville stå modell? Och beskrivningen? Känns lite väl nedlåtande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy vad vidrigt! Aldrig sett och hoppas slippa se ocksåNä, det är klisterremsor som används mot både småfåglar och gnagare, de fastnar som flugor och svälter ihjäl. Var en McDonaldsrestaurang, i Norge eller Sverige, förra året som hade det och det blev med rätta ett himla liv. Ett påfund. Fy , ser inget roligt i det.
För ÅTTA dollar?! Är den till en barbiehäst?En sadel känns som om man verkligen vill köpa på wish. Visa bifogad fil 63270
Well, why not?Alltså va?
Visa bifogad fil 63681
Ja det är ju bra att man kan gå ner i vikt med ett par ringar men det verkar opraktiskt att samtidigt bli ett par decimeter kortareDethär känns ju lite speciellt...
Ha ha ja... det är helt otroligt magiskt... tjilevippen...Ja det är ju bra att man kan gå ner i vikt med ett par ringar men det verkar opraktiskt att samtidigt bli ett par decimeter kortare
Smart grej, finns att köpa i Sverige också tror jag.En sånhär då...
Åh, precis en sån skulle jag behöva. Till de gånger jag har min body med glipa i grenen. Försök kissa genom en glipa....En sånhär då...
Åh, precis en sån skulle jag behöva. Till de gånger jag har min body med glipa i grenen. Försök kissa genom en glipa....
Nej.Ha ha dock misstänker jag att glipan är avsedd för andra ting....
Vad av det på bilden är det man köper?
Jag vet inte, lyckades inte hitta någon info om det. Känns generellt som en rubrik hade varit en bra grej i deras annonserVad av det på bilden är det man köper?
Jag saknar "Bilden visar ett serveringsförslag".
Nej.
Det är en "body control". Dvs en som ska hålla reda på mina naturliga volanger. Inget sexigt alls. inga spetsar eller annat.
Utklädningskostym till "hunnerkrigare"(?) gissar jag.Vad av det på bilden är det man köper?
Jag saknar "Bilden visar ett serveringsförslag".
Men det är väl inte riktiga hästar? De står exakt likadant och ser plastiga ut.Utklädningskostym till "hunnerkrigare"(?) gissar jag.
(Har dock inget svar på varför det skulle vara två hästar på bilden till det. Kanske saknar kostymen skor?)