Kanske de är tillbehör till kostymen då?Men det är väl inte riktiga hästar? De står exakt likadant och ser plastiga ut.
Eller bara lättare att fota med än riktiga hästar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske de är tillbehör till kostymen då?Men det är väl inte riktiga hästar? De står exakt likadant och ser plastiga ut.
Troligtvis det senare men jag hade gillat om de kom med kostymenKanske de är tillbehör till kostymen då?
Eller bara lättare att fota med än riktiga hästar?
Rött djur med yvig svans?
Måste köpa en till särbosambon. Han är så besviken över att ekorren han matat i flera år har försvunnit!
Är en räv juMåste köpa en till särbosambon. Han är så besviken över att ekorren han matat i flera år har försvunnit!
Kommer definitivt inte dit någon ny ekorre om den ska sitta och vakta hemmet.Är en räv ju
På bilden?Är en räv ju
Det är för att lura hönsenLurigaste räven i stan, förklädd till en uppstoppad ekorre!
Asså, nakenrävarna är ju galet dyra. Inte en chans att du hittar en sån på Wish. Isf är det en köksavlad.Jag tyckte att det stod LURIG räv och blev besviken när jag insåg att det var lurvig!
Prefekt att komplettera med till hästen och ekorren tidigare i tråden
Såg den med! Vad får man? En kanin?(stor ser den ut att vara med) ett gosedjur? Så mycket frågor!
Eller en dyyr affisch?Såg den med! Vad får man? En kanin?(stor ser den ut att vara med) ett gosedjur? Så mycket frågor!