Konstiga saker på Wish

Nej, du trampar ju ner hälen så plattan bär tyngden. Det blir en hävstångseffekt.
Nä? Man trycker till med bakre delen av foten, så åker tån uppåt och då även dörren?

(Skrev visst samtidigt som @Mia_R :D )
Jag tror fortfarande att man kommer få en obehaglig belastning där iom att jag tror att man rätt automatiskt kommer lyfta tån men jag lär aldrig få veta för jag tänker inte köpa någon :D

Alltså. Den här förstår jag inte vitsen med alls.

Jag menar de män som vill se/klä sig som kvinnor skulle väl aldrig ta något sånt här? :rofl:

Screenshot_20201209-222054_Facebook.webp

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama