Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns väl stora bindor till efter förlossning, kanske är såna?Iofs inte från wish utan från marketplace, men rätt konstigt tycker jag nog att det är Jag antar att personen egentligen menar blöjor?
Visa bifogad fil 51147
Ah, det kan det kanske vara. Det förklarar ju den lite konstiga förklaringen att bindor också kan användas som menskyddFinns väl stora bindor till efter förlossning, kanske är såna?
Tror det alltid räknas som binda när man liksom fäster den i trosan? En blöja tar man ju på sig istället för trosan tänker jag.Iofs inte från wish utan från marketplace, men rätt konstigt tycker jag nog att det är Jag antar att personen egentligen menar blöjor?
Visa bifogad fil 51147
Jag har föreslagit sån där till en kompis hund, men han vill inte ha den av nån anledning?
Nej, många blöjor behöver man trosa/kalsong/fixeringsbyxa till. De sitter inte bra med bara byxor.Tror det alltid räknas som binda när man liksom fäster den i trosan? En blöja tar man ju på sig istället för trosan tänker jag.
Jag har föreslagit sån där till en kompis hund, men han vill inte ha den av nån anledning?
Hunden protesterar inte, han ser bara ledsen ut. Husse däremot nekadeFörstår att hunden sade nej, jag hade inte heller velat ha den om jag var hund
Det finns bajspåsar med pinne att hålla i, då sticker man in påsen under rumpan på hunden när den skaSåg denna också. Jättesmidigt juh. Ska bara komma på vart man fäster den när mina hundar iunte har någon svans...
Nipple twister?
Visa bifogad fil 51232
Var också nyfiken på vad det var för något som såldes egentligen!