Fast jag tycker att alla de där plastformarna man kan köpa är roliga. Det är ju väldigt innovativt på något vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag tycker att alla de där plastformarna man kan köpa är roliga. Det är ju väldigt innovativt på något vis.
Blöjfetisch är inte helt ovanligtHar ingen bild att visa upp, och har kanske visats här förut, men såg idag att de sålde vuxenblöjor det var alltså "bebisblöjor" men i vuxen storlek
Säkert inte, har dock inte sett annonser för sådana förutBlöjfetisch är inte helt ovanligt
Inte jag heller. Har dock förstått det som att blöjor i vuxenstorlek kan vara svårt att få tag på om man inte har de av medicinska skäl, så det är ju bra att det finns nånstans iaf. Sen är det väl lite otippat att trilla över bara sådär ändåSäkert inte, har dock inte sett annonser för sådana förut
Är det inte exakt det där man vill undvika? Gillar också att det ser ut som en liten pip bara så det blir typ att skylta med "titta här på min i och för sig väldigt lilla men väl framträdande penis!"Sexiga kalsonger
Jag är benägen att hålla med digAbsolut det konstigaste jag sett i hela mitt liv
Visa bifogad fil 52584
Och ändå är det slutsålt..Absolut det konstigaste jag sett i hela mitt liv
Visa bifogad fil 52584
Grissimuleringstravare? Vad tusan betyder det? Jag tycker det mer ser ut som en fet larv med två huvuden.Absolut det konstigaste jag sett i hela mitt liv
Visa bifogad fil 52584
Har ingen bild att visa upp, och har kanske visats här förut, men såg idag att de sålde vuxenblöjor det var alltså "bebisblöjor" men i vuxen storlek
Inte jag heller. Har dock förstått det som att blöjor i vuxenstorlek kan vara svårt att få tag på om man inte har de av medicinska skäl, så det är ju bra att det finns nånstans iaf. Sen är det väl lite otippat att trilla över bara sådär ändå
Ja det kan jag tänka mig! Så det är ju bra att det finns Ser inget konstigt i det jag heller, men kan förstå att det är lite otippat att trilla överOch det finns ju också en hel del vuxna (inte bara äldreäldre) som behöver blöjor (inkontinentsskydd) av just medicinska skäl, d.v.s. läckage i varierande grad. Inte alla tycker att det är lätt att ens vända sig till vården med problemet.
Jag är alltså inte insatt i Wish över huvud taget och vilken målgrupp de menar att vända sig till, men produkten i sig ser jag egentligen inget konstigt med alls?
Den där har jag sett reklam för. Vad 17 är det??
Hehe jag bara vad tusan har jag postat??Den där har jag sett reklam för. Vad 17 är det??
Nej en blöja i sig är inte konstigt, men när bilden i fråga ser ut som den här under så hajar ivarjefall jag till en smulaOch det finns ju också en hel del vuxna (inte bara äldreäldre) som behöver blöjor (inkontinentsskydd) av just medicinska skäl, d.v.s. läckage i varierande grad. Inte alla tycker att det är lätt att ens vända sig till vården med problemet.
Jag är alltså inte insatt i Wish över huvud taget och vilken målgrupp de menar att vända sig till, men produkten i sig ser jag egentligen inget konstigt med alls?
Ah jo, det där är rätt tydligt riktat till kinksters/fetischister, står i rubriken rentav (ABDL, adult baby diaper lover)Nej en blöja i sig är inte konstigt, men när bilden i fråga ser ut som den här under så hajar ivarjefall jag till en smula Visa bifogad fil 52592
Den där har jag sett reklam för. Vad 17 är det??
Absolut det konstigaste jag sett i hela mitt liv
Visa bifogad fil 52584