Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar att det är själva dräkten som är till salu? Men det har har svårt att släppa är storleken på besticken?
Jag antar att det är själva dräkten som är till salu? Men det har har svårt att släppa är storleken på besticken?
Ursäkta, hundkokare?Inte wish men känns lite som den nivån ändå...
Jag vet inte vad det är, men det verkar vara en felöversättningUrsäkta, hundkokare?
Antar djuren inte ska tillagas för att bli föda... Men bilden som visar ett mellanting mellan Ahlgrens bilar och stiliserade kemi-molekyler ger mig ingen ledning...
Tycker ändå det är spännande att det ser ut som att schabraket börjar liksom halvvägs ned på sadeln o.O
Det är en vattenflaska. Finns fler bilder om man sökte på hundkokare på Shein.Inte wish men känns lite som den nivån ändå...
Haha jaha är det det det föreställer? Jag tycker iofs att en avhuggne blodig klöv är ungefär lika vidrigt så det förbättrade inte mycket. Något, kanske.Det är ju en klöv!! Vilken fantasi ni har!
Haha ja vad konstigt! Och så börjar det en bit bakom sadelkanten också.Tycker ändå det är spännande att det ser ut som att schabraket börjar liksom halvvägs ned på sadeln o.O
Undrar om det inte är Asiens variant av bakgjord såsom westernsadlarna har?Haha ja vad konstigt! Och så börjar det en bit bakom sadelkanten också.
Vad är det för rem han spänt bakom sadeln runt magen på hästen?
Denna poppade upp i mitt Facebook flöde. Ingen aning om vad det är men det kändes väldigt rimligt i alla fall
Den såg jag också. Undrade vad det var för tortyr så jag öppnade o läste...det är för att skydda golven från kattklor.Visa bifogad fil 52747
Eh... Vad det än är säger jag nej tack.
En extra twist är att det står ”Boehringer Ingelheim” på etiketten. Har alltså de luriga tyskarna börjat göra kokain i sin Välkända medicinfabrik Och skeppat det til kina för att sälja via wish? Hahaha finurligt. Slipper kanske krångliga Eu-regler då.Denna poppade upp i mitt Facebook flöde. Ingen aning om vad det är men det kändes väldigt rimligt i alla fall
Det blåa ser ut som en menskopp? Men varför visar bilderna bara felaktiga isättningar? Och varför i hela friden skulle man vilja dra ut den med benet?