Det blåa ser ut som en menskopp? Men varför visar bilderna bara felaktiga isättningar? Och varför i hela friden skulle man vilja dra ut den med benet?
Jag är mer fascinerad av att man kan köra med någon sorts magdans och dra ut den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blåa ser ut som en menskopp? Men varför visar bilderna bara felaktiga isättningar? Och varför i hela friden skulle man vilja dra ut den med benet?
Först trodde jag det var något slags uridon, men sen ser det ju ut som den svarta remmen ska dra i den? Nån penisförlängare? Eller?
Och varför så många delar i sånt fall?
Ja varför googlade duEn penisstretchare/förlängare där det är olika storlekar för att passa.. olika storlekar. Sugs fast med vakuum och fästs sedan i olika vinklar med hjälp av bandet. Alltså varför googlade jag...
En penisstretchare/förlängare där det är olika storlekar för att passa.. olika storlekar. Sugs fast med vakuum och fästs sedan i olika vinklar med hjälp av bandet. Alltså varför googlade jag...
Jag hoppas du sitter på en jobbdator
Haha, hade liiiiite självbevarelsedrift och bytte faktiskt till mobilen först
Penisförlängare.Först trodde jag det var något slags uridon, men sen ser det ju ut som den svarta remmen ska dra i den? Nån penisförlängare? Eller?
#498Penisförlängare.
Samma här!Jag trodde det var något slags hjälpmedel för män som tycker det är pinsamt att få stånd in public sådär och att de kunde binda ned snorren längsmed benet.
Va?! Är den en typ tång??
Va?! Är den en typ tång??
Om man blir sugen på att dra ut en tand på sig själv
Om man blir sugen på att dra ut en tand på sig själv
Ja men precis.
Fredagskväll och man blir sugen på lite hemmatortyr till chipsen
Lästa originalposten mitt i natten. Jag var först säker på att autocorrect hade varit frammeJa men precis.
Fredagskväll och man blir sugen på lite hemmatortyr till chipsen
Perfekt ju om du vill spara in besök hos tandläkaren det är en väldigt opraktisk form för lagningar så nu behöver ni bara hitta en borr på wish också