Pincett av något slag, men vad är det den plockar hår från, en grisknorr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer rumsrent än min tolkning...Pincett av något slag, men vad är det den plockar hår från, en grisknorr?
Mer rumsrent än min tolkning...
Kl
Vad är detta? Hackskydd? Munkorg?
Hur äter de då?Ja, hackskydd, om de går tätt eller är en vild ras som föds upp, typ fasan i inhägnad, så kan de vara på varandra och förstöra sig och andra.
De kan se åt sidan men inte framåt, dit de anfaller.
Hur äter de då?
Undrade samma när jag såg den. Men varför den där struten som pekar uppåt där framme?Visa bifogad fil 59064
Vad är denna till för? är det någon träningsgrej?
Undrade samma när jag såg den. Men varför den där struten som pekar uppåt där framme?
Väldigt konstigtEhm... Vad är det här?
Visa bifogad fil 59735
Verkligen konstigt..och vad ska detaljbilden visa egentligen?Ehm... Vad är det här?
Visa bifogad fil 59735
Det står iaf att det är en portabel återvinningsstationNågon som vill ha en handväska eller vad man nu ska kalla det i form av soptunnor? Eller är det en liten portabel återvinningsstation som man ska gå runt med?
Visa bifogad fil 59751
Skrapa gips?Enligt Google Lens är det en slags gipsskrapa.
https://www.amazon.co.uk/Plastering-Plaster-Stainless-Decoration-Treatment/dp/B082CXXH3M
Skrapa gips?
Det gjorde det inte ett dugg klarare .....
För att lägga puts på väggar. Antar för folk (DIY?) som saknar handlag eller nog träning för att göra det på vanligt vis med ...putsslev?Skrapa gips?
Det gjorde det inte ett dugg klarare .....
Ja men en sån måste jag skaffa när jag har skaffat hund igen. Säkert nått bra att ha