Konstiga saker på Wish

Pincett av något slag, men vad är det den plockar hår från, en grisknorr?
Mer rumsrent än min tolkning...

Kl
Vad är detta? Hackskydd? Munkorg?

Bifogade filer

• Screenshot_20200924-203604~2.webp
    Screenshot_20200924-203604~2.webp
    77,1 KB · Visningar: 176
Mer rumsrent än min tolkning...

Kl
Vad är detta? Hackskydd? Munkorg?

Ja, hackskydd, om de går tätt eller är en vild ras som föds upp, typ fasan i inhägnad, så kan de vara på varandra och förstöra sig och andra.
De kan se åt sidan men inte framåt, dit de anfaller.

Skrapa gips?
Det gjorde det inte ett dugg klarare .....
För att lägga puts på väggar. Antar för folk (DIY?) som saknar handlag eller nog träning för att göra det på vanligt vis med ...putsslev?
Fyll med puts, dra uppåt på väggen så ska ett jämt lager läggas ut av hålet i botten, verkar det som.
(De har en väldans massa puts som ytskikt på innerväggar i UK, gissar det är nog en massa hemmafixare som behöver det i stil med hur folk här ska spackla och slipa skarvar på gipsskivor tills det ser bra ut.)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama