Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske nån massagegrej?
Nagellacksmålningsträningsgrej?
Är det inte en variant av grytvante? Gjord av silikon. Formen man vill lyfta kilar man fast mellan fingrarna och pluppen mitt i handen.
Ser ut lite som sådana som används vid historisk fäktning (HEMA)?Visa bifogad fil 60118
Sexiga chaps att ha på vintern
Visa bifogad fil 59064
Vad är denna till för? är det någon träningsgrej?
Nåt för att stadga upp opererade armbågar?
Så benen inte trillar av?
https://www.amazon.co.uk/fushida-El...3ND0ZMVJMMV&psc=1&refRID=28QWMJQ5C3ND0ZMVJMMV
Det är en mobilhållare som du ser där på benet. Praktiskt med en på var sida också. En för din mobil och en för hundens
Ååh jag behöver inte skaffa mig byxor med ordentliga fickor, utan jag skaffar byxor med fickor till hunden!Det är en mobilhållare som du ser där på benet. Praktiskt med en på var sida också. En för din mobil och en för hundens
Har det blivit helt ute att använda klövjeväska när man vill att hunden ska bära något?Ååh jag behöver inte skaffa mig byxor med ordentliga fickor, utan jag skaffar byxor med fickor till hunden!
Det är ju så omoderntHar det blivit helt ute att använda klövjeväska när man vill att hunden ska bära något?
Osmidigt att man måste bränna tummen av sig dockÄr det inte en variant av grytvante? Gjord av silikon. Formen man vill lyfta kilar man fast mellan fingrarna och pluppen mitt i handen.