Konstiga saker på Wish

? Antagligen är det jag som har dålig fantasi som inte vet vad detta är 🤷‍♀️

Screenshot_20201114-163907.webp

Jaha, nu har det kommit för framdelen också. Hjälp mig! Vad är detta?? :confused:

Visa bifogad fil 60284
https://www.amazon.co.uk/fushida-El...3ND0ZMVJMMV&psc=1&refRID=28QWMJQ5C3ND0ZMVJMMV

Varför i allsin dar har Wish inte produktbeskrivningar på sina saker? 😅

För den som inte orkar klicka på länken:
SELMAI Dog Front Leg Brace Support Canine Elbow Protector Shoulder Brace Extra Supportive Joint Wrap Arthritis Healing Helps Loss of Stability Prevents Injuries Sprain

Inte en särskilt detaljerad beskrivning, men ändå. Man får ju en uppfattning i alla fall. :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023