Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett den också men undrar lite över anatomin ...
Jag fattar ingenting. Vad är det längst fram?Jag har sett den också men undrar lite över anatomin ...
Det är en sån grej du stoppar upp i röva för att spola rent innan analsex.Jag fattar ingenting. Vad är det längst fram?
Och det längst fram? Hur många rövar har man liksomDet är en sån grej du stoppar upp i röva för att spola rent innan analsex.
Det är en sån grej du stoppar upp i röva för att spola rent innan analsex.
Haha Såg det först nu. Lite udda må jag sägaOch det längst fram? Hur många rövar har man liksom
Mycket märkligtJo, men.... om du tittar på anatomibilden...
Lite så. Tre kan jag köpa, men fyra? Vad har jag missat?Jag fattar ingenting. Vad är det längst fram?
De är utsålda tydligen......Lite så. Tre kan jag köpa, men fyra? Vad har jag missat?
Det är väl en del av bäckenet som syns där?Jag fattar ingenting. Vad är det längst fram?
Och det längst fram? Hur många rövar har man liksom
Brevduvor?Kan det vara någonting man använder för homingduvor? (vad heter de på svenska?)
Det kanske är så enkelt. Jag tänkte att de skulle kallas någonting annat sådär inom hobbyn. Här är de ju homing/racing pigeons. Det är ingen som skickar brev med dem.Brevduvor?
Nä, men det var det de användes till tidigare.Det kanske är så enkelt. Jag tänkte att de skulle kallas någonting annat sådär inom hobbyn. Här är de ju homing/racing pigeons. Det är ingen som skickar brev med dem.
Tamefan dags för en uppdatering!Nä, men det var det de användes till tidigare.
Språk innehåller massor av kulturhistoriska lager som inte sopas bort av så simpla faktum som att den fysiska omvärlden förändras. (eller jo, det gör de ju, men inte så raskt...)Tamefan dags för en uppdatering!