Konstiga saker på Wish

EDFE660D-5C67-42A6-9984-CD3B2B3BD879.webp

Den där kan jag i och för sig förstå om den också tillåter hunden att hässja. Det är ju i princip omöjligt att få en vanlig munkorg att sitta rätt på hundar med platt näsa.

Jag har en engelsk bulldog, och få på en munkorg på henne är omöjligt. Veterinären ville ha en för säkerhetsskäl när vovven skadade ögat och dom skulle stå nära och gröpa och lysa, och droppa och ge spruta,men det var ingen idé ens att försöka få på en som skulle sitta ok ens! Tack och lov så var hon ju gudasnäll och sa inte ett pip så det gick ju bra utan, men jag ser absolut tanken bakom denna.

Jag har en engelsk bulldog, och få på en munkorg på henne är omöjligt. Veterinären ville ha en för säkerhetsskäl när vovven skadade ögat och dom skulle stå nära och gröpa och lysa, och droppa och ge spruta,men det var ingen idé ens att försöka få på en som skulle sitta ok ens! Tack och lov så var hon ju gudasnäll och sa inte ett pip så det gick ju bra utan, men jag ser absolut tanken bakom denna.
Kanske en av få saker från wish som faktiskt fyller en funktion?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 031
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I

Hund, Katt, Andra Djur