Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket bra fråga. Kan vara nån antibit grej i ”rolig” förpackningVad är det där?
Något av det gräsligaste jag sett. Knappast någon som köper.
Vad är det där?
Den där kan jag i och för sig förstå om den också tillåter hunden att hässja. Det är ju i princip omöjligt att få en vanlig munkorg att sitta rätt på hundar med platt näsa.
Kanske en av få saker från wish som faktiskt fyller en funktion?Jag har en engelsk bulldog, och få på en munkorg på henne är omöjligt. Veterinären ville ha en för säkerhetsskäl när vovven skadade ögat och dom skulle stå nära och gröpa och lysa, och droppa och ge spruta,men det var ingen idé ens att försöka få på en som skulle sitta ok ens! Tack och lov så var hon ju gudasnäll och sa inte ett pip så det gick ju bra utan, men jag ser absolut tanken bakom denna.
Men alltså, va?!Visa bifogad fil 49239
Ooooookeeeeeej........?
Så mycket hum bug från kina!Visa bifogad fil 49239
Ooooookeeeeeej........?
Men alltså, va?!
”evil removal”
De ser ju lite ut som tvättnötter(?)Visa bifogad fil 49239
Ooooookeeeeeej........?
Sådana där finns överallt i hela världen förutom i Europa skulle jag säga. Har varit en del i Indien och där använder de sådana öronrengörare på dig när man är på spa eller får en massage. De funkar jättebra!Något av det gräsligaste jag sett. Knappast någon som köper.
Plus då att om man köper en svart ser vovvis ut som Hannibal Lector - I'm gona eat your faceKanske en av få saker från wish som faktiskt fyller en funktion?