Nu kan tjejer pissa ståendes också...
Visa bifogad fil 45062
Det har dock funnits ett tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kan tjejer pissa ståendes också...
Visa bifogad fil 45062
Flera år tom.Det har dock funnits ett tag.
Pappversionen fanns på Roskildefestivalen i slutet på 90-taletFlera år tom.
Jag har visst levt under en stenPappversionen fanns på Roskildefestivalen i slutet på 90-talet
Vad är det för lila till höger som hunden är instoppad i? Ser ju ut som den inte kan röra sig ..
Det är ett täcke, fast magdelen är inte knäppt på den lila så den hänger ner i marken. Ser ut som på den bilden under när den är knäppt.Vad är det för lila till höger som hunden är instoppad i? Ser ju ut som den inte kan röra sig ..
Mäh! Jaaag skulle ju lägga upp den här!
Finns en ganska berömd infomercial om den produkten.
För lite eller för mycket alkohol.Finns en ganska berömd infomercial om den produkten.
För lite eller för mycket alkohol.
Kanske för att de inte ska kunna rivas när man ska göra något? Men det måste göra väldigt ont att få dem fastskruvadeOch vad är det här?
Visa bifogad fil 49118
Kanske för att de inte ska kunna rivas när man ska göra något? Men det måste göra väldigt ont att få dem fastskruvade
Jag ser bara framför mig hur sönderriven jag skulle vara om jag skulle försöka få på dom där på katten det skulle behövas på om det är för att undvika att bli riven. Så den känns lite meningslös på det viset.Och vad är det här?
Visa bifogad fil 49118
Jag hade lätt fått på något sådant på mina utan att de gjort något väsen av sig, så det beror nog på katten. Tror det är till för att skydda möbler fö. Förkastligt oavsett.Jag ser bara framför mig hur sönderriven jag skulle vara om jag skulle försöka få på dom där på katten det skulle behövas på om det är för att undvika att bli riven. Så den känns lite meningslös på det viset.