konstiga ord

golit

Trådstartare
Våttorka? golit har inte förr än idag uppmärksammat det absurda i ordet. Som att sanningsljuga eller stängöppna.

Andra bukefalister som uppmärksammat motsägelsefulla ord?

... medans golit backar fram bilen...

Hur en sitter är okänt eller irrelevant. Möjligen svävar en ovanför, eller inte. Huvudsaken att en sitter som en vill. Kanske barockt?

Hur vederbörande sitter må vara irrelevant, men vederbörande må ju ha en sadel som på lämpligt sett är lika omarkerande som en undersökning som en äldre bukefalist undersökningar refererar till är sakliga.

Hur vederbörande sitter må vara irrelevant, men vederbörande må ju ha en sadel som på lämpligt sett är lika omarkerande som en undersökning som en äldre bukefalist undersökningar refererar till är sakliga.

:laugh:
Fast barbacka. Men ändå inte. Omankerad?

Liknande trådar

Kultur Buke, nu behöver vi hjälp! Jag jobbar på Gamla Uppsala Kyrkogård, den som är gammal som jag vet inte vad. Idag uppmärksammade min...
Svar
19
· Visningar
1 054
Senast: Ninnurur
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 430
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar