Sv: Konstiga kala fläckar....
Hej!
Ska försöka svara alla....
Askersund - Han är 15 år.
HonSomSyns - Tror inte det, kollade upp lite på nätet hur det ser ut och hans är mer rakt kala fläckar, eller lite månformade....svårt att förklara....
stumpan - Detta var min första tanke, letade som en galning igenom hela honom tyckte jag, men såg inte minsta spår av nåt annat än det som ska vara där....
Lavinia - Min går inte med halstäcke, endast vanligt och är den enda i stallet som ser ut så....
Tuvisen - Han har en kompis som är shetlandsponny, dom busar/småbråkar väldigt mycket, står och biter och grejar mot varandra hela tiden...(lekfullt) min valacks grimma ser ut som ett tuggummi framtill... Kan det vara shettisen som biter på ett sådans sätt?
stumpan - Som jag skrev innan så var detta det första jag misstänkte.... Ska kolla igenom honom en gång till idag.... Han har ingen jätelång päls, han har gått täckad hela tiden så på kroppen har han ingen päls alls att tala om, och halsen är inte speciellt pälsad den heller.... Köper man det medlet på apoteket eller får man recept av vet? Vart på kroppen fick din häst dom kala fläckarna?
Tack för alla svar!
Mvh Domino_s