Jag har också klardrömmar ibland, fast nu är det ett bra tag sen.
Visst är det samma som lucid dreaming? Man är medveten om att man drömmer och kan delvis styra drömmen. Är det så för dig också?
Ja precis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också klardrömmar ibland, fast nu är det ett bra tag sen.
Visst är det samma som lucid dreaming? Man är medveten om att man drömmer och kan delvis styra drömmen. Är det så för dig också?
Det händer det att jag gör, men jag tror inte att just denna var en klardrömDu kanske klardrömmar? Som jag gör.
Jag har inte haft sömnparalys, vad jag minns, men däremot hypnagoga hallucinationer. Det var otäckt.Ni som klardrömmer, har ni även haft/har problem med sömnparalyser? Jag har bägge och jag har alltid tänkt att de hör ihop, kommer inte ihåg varför jag fått för mig det dock.
Ni som klardrömmer, har ni även haft/har problem med sömnparalyser? Jag har bägge och jag har alltid tänkt att de hör ihop, kommer inte ihåg varför jag fått för mig det dock.
En liknande dröm hade jag när jag var liten och jag ryser fortfarande när jag tänker på den. Drömde ibland om två häxor som dök upp på olika ställen. De gjorde aldrig något de bara var, men när de var med i en dröm blev jag alltid så rädd. En natt drömde jag att jag hade vaknat av en mardröm och skulle gå in till mamma och pappa och i deras säng låg häxorna.Kommer fortfarande ihåg en dröm från jag var liten. Jag sov ofta i mina föräldrars säng. Drömde en gång att när jag var på väg in dit så var där spöken istället, mina föräldrar hade tagit flykt till min brors rum. Fast spökena gjorde aldrig nåt, dom bara var där.
Minns inte om det var en annan dröm eller samma där det bodde en isbjörn i frysen. När den gick ut fick man gömma sig.
I natt var inte min dröm lika fantasirik, drömde att minin rymt och befann sig 10 mil bort. Såg henne via en efterlysning efter ägaren på tvn. Vaknade när vi hämtade transport för att hämta hem henne .
Samma här nu börjar den intensiva avloppssäsongen (en till inspektör här )Jag drömde om avloppsinspektioner och rapportskrivning. Gud vilket roligt dröm-liv jag har