Det minns jag inte om jag ens försökte Jag bara hängde med i drömmen.Kunde du påverka något? Typ röra en grej som faller ned i följd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det minns jag inte om jag ens försökte Jag bara hängde med i drömmen.Kunde du påverka något? Typ röra en grej som faller ned i följd?
Haha... Har skrattat en lång stund åt detta... vet inte varför det var så kul.En gång för flera år sedan drömde jag en väldigt märklig dröm som egentligen bara gick ut på att jag träffade en person som sa ”hej jag heter Dennis Hemtex”. Det tänker jag ofta på fortfarande, vad ville min hjärna säga mig med det?
Har hört vissa som säger att de drömmer mer om de äter strax innan de går och lägger sig. Likaså mindre drömmar om de äter tidigare/väntar innan de går och lägger sig. Hur pass det faktist är så vet jag inte...Sliter med drömmar. Inte alltid mardrömmar men alltid jobbigt. Kan man minska drömmar?
Tack för tips men på mig stämmer det tyvärr inte.Har hört vissa som säger att de drömmer mer om de äter strax innan de går och lägger sig. Likaså mindre drömmar om de äter tidigare/väntar innan de går och lägger sig. Hur pass det faktist är så vet jag inte...
Nej eller hur? Jag vet inte heller men jag skrattar alltid när jag börjar tänka på Dennis HemtexHaha... Har skrattat en lång stund åt detta... vet inte varför det var så kul.
Det minns jag inte om jag ens försökte Jag bara hängde med i drömmen.
Jag har också klardrömmar ibland, fast nu är det ett bra tag sen.Drömde en rätt otäck dröm i natt.
Vi kraschade ner i älven med bilen. Jag får panik och säger till mig själv att vakna vilket jag gör. Försöker hålla mig vaken ett tag och inte tänka på drömmen men självklart somnar jag om och åker omedelbart in i samma dröm. Då kommer jag på att jag drömmer, tittar ner på fingrar, räknar dom till nio stycken på ena handen. Jag får alltså en klardröm. Kan helt plötsligt andas i vattnet och hela familjen klarar sig ur bilen sen vaknar jag igen.
Har drömt att jag kan gå på vatten, gå igenom väggar i mitt eget hem och kasta mig från träd till träd i skogen. Och samtidigt vet jag att jag drömmer. Helt otroligt häftigt!