Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Something fishy about that dream.Drömde att jag var på en skola och fotade elever. Rätt som det är kommer en av kursledarna på företaget och säger att han sett på bilderna att vi behöver diskutera ansiktsformen på en aborre
Jag drömde natten till idag att någon ulvleksledare skickade en massa PM till mig om att jag tvunget skulle dyka upp som en "päronroll" och bara skriva ett enda inlägg i leken ( i GRÖN text, mycket viktigt). Jag nekade och nekade men den här personen envisades så.
Jag brukar bli lite stressad över ulvlekstrådar och lägger dem oftast på ignore för att jag aldrig fattar reglerna - det verkar som att det är dags att börja göra det igen.
Det kanske var Angelina ballerina?Jag drömde inatt att mina katter jagade en mus inne i huset. Inte så konstigt egentligen fast musen var iklädd en rosa ballerinadräkt…
Nä var en helt vanlig brun musDet kanske var Angelina ballerina?
Jag brukar också drömma att jag måste gå på toa och att det t.ex. är jättegrisigt eller saknas dörr eller inte går att låsa etc.Jag drömmer ofta att jag är på jobbet. Att jag jobbar mitt i natten (jag har kontorsjobb dagtid i verkligheten). Sen brukar det även innehålla något kring toalettbesök och då är det alltid något krångel. Att dörren inte går att stänga eller att det är en stor folksamling i badrummet mm. Jag misstänker att det är någon form av stressdröm?
Lyssnade på P3historia igår när jag lagt mig, samtidigt som jag funderade över morgondagens inköpslista.
Det slutade i en konstig dröm där Sveriges kung hade åsikter om några tomater