Inatt har jag tillagat endlers (miniversion av guppys, alltså rätt små fiskar) för att vi skulle äta dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur var det att rida en tupp då?Drömde inatt att jag skulle rida en hopplektion. Men hästarna var utbytta och vi kunde välja på en tupp, höna, kossa, get eller zebra. Jag tänkte att det kunde vara bra med något som kunde flyga över hindren så jag valde tuppen (i drömmen kunde tuppen flyga iallafall) men tuppdjäkeln bara sprang som han ville och jag kom inte över ett enda hinder. Geten och zebran rök ihop under lektionen, jagade varandra och sprang igenom hindrena och kossan och hönan stod och surade i varsitt hörn. Vet inte hur drömmen slutade har inget minne av det. Knäppt var det iallafall
Hur var det att rida en tupp då?
Hur lyckades du springa med tre flappisar i famnen? Imponerande även i en dröm .Inatt drömde jag att jag först skulle hjälpa till att bära upp en massa grejer till mitt ex lägenhet. Själva lägenheten var jättekonstig.
Sen kom det fram att han varit otrogen hur länge som helst under tiden vi var ihop vilket gjorde mig asförbannad såklart. Då blev han arg på mig så jag fick fly därifrån med hundarna för han försökte döda oss.
Så resten av drömmen sprang jag med tre hundar i famnen och försökte hitta ett ställe vi kunde gömma oss på. Alla människor jag träffade längs vägen var tydligen på hans sida så de försökte också döda oss..
Vaknde helt slut!
Det var sjukt tungt och jag höll på att tappa dom hela tiden vilket byggde på paniken!Hur lyckades du springa med tre flappisar i famnen? Imponerande även i en dröm .
Jag drömde om @pepp härom natten! Jag var nånstans norröver och skulle trippa på ayahuasca, hon var någon slags trippvakt! Sen helt plötsligt var vi i ett badhus och jag var i full fart med att sälja min kropp till några minst sagt shady men, då står hon högst upp i hopptornet och skriker ”gör det inte!!!” innan hon hoppar i bassängen med kläderna på.
Minst sagt en av mina flippigaste drömmar på länge.
Konstig och konstig... inatt drömde jag om @pepp . Vi möttes och det visade sig att vi träffats tidigare då vi stått i någon typ av monter tillsammans, även om jag knappt mindes det själv. Jag tänkte i drömmen (ungefär, svårt att minnas exakt) att "OM det här skulle vara en dröm så är det otroligt verkligt". Men det var en dröm ändå. Dock känns det ju precis exakt hundra procent som på riktigt.
Just den där tanken om "tänk om jag drömmer" borde väl egentligen avslöja mig för mig själv men hittills har den aldrig lyckats göra det.
Så ingen konstig dröm egentligen, bara märkvärdigt att det känns exakt som på riktigt fastän jag nu som vaken vet att jag inte drömmer.