konstig fråga!

FrontLine_

Trådstartare
Har en mycket märklig fråga, men jag kan inte sluta undra!
Atlas beter sig så konstigt ibland. Nyss ställde han sig upp (efter att ha sovit som en stock) med svansen mellan benen, sprang in i sovrummet, kom tillbaka till vardagsrummet och var i princip okontaktbar. Efter en stund "vaknade" han till och kom med svansen svagt viftandes och såg allmänt skamsen ut.

Så, till min fråga.. Kan hundar gå i sömnen?

Sv: konstig fråga!

hur gammal e din hund ? Den kanske hör en massa saker som gör att den kollar och kanske märkte att den vart rädd av den och sen kanske det är spöken han ser?=)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 527
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Våra tonårspojkar var borta några timmar, och så kom dom hem. Hundarna blev som vanligt glada och sprang och hälsade. Sedan kom Ziggy...
Svar
16
· Visningar
3 408
Senast: Blandrastik
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 111
Senast: Luff
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 310
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka