lilleknodd2
Trådstartare
har googlat mig galen nu på kvällen och hittade en massa gamla trådar om det som vi upplever nu med dottern, men tänkte om någon sitter på nyare info eller varit med om samma sak..
Dottern är precis inskolad på förskolan, 1,5 år gammal.
Hon blev förkyld med feber efter en vecka, gick ett par dagar och vaknade sen på natten med massor av hosta. Under dagen kom febern som ett brev på posten och den har efter det (en vecka nu) pendlat en hel del.
Första tre dagarna var det feber dygnet runt, sen har den pendlat lite upp och ner (vilket jag tror har med aktivitet att göra - hon är helst inte stilla en sekund).
Senaste tre dagarna har varit fyllda med en hel del hosta, men feberfri på dagarna.
Senaste tre-fyra nätterna har däremot så har febern gjort entré på en sisådär 39-39,5 grader för att på morgonen vara nere på 38. Feberfri lite in på förmiddagen och sen börjar den stiga på natten igen...
Det enda sammanhängande den senaste veckan är en rinnande näsa och hosta.
Går detta inte över inom närmsta dagen/dagarna så ska vi till läkaren.
Men någon som kanske har en idé såhär på kvällskvisten?
Dottern är precis inskolad på förskolan, 1,5 år gammal.
Hon blev förkyld med feber efter en vecka, gick ett par dagar och vaknade sen på natten med massor av hosta. Under dagen kom febern som ett brev på posten och den har efter det (en vecka nu) pendlat en hel del.
Första tre dagarna var det feber dygnet runt, sen har den pendlat lite upp och ner (vilket jag tror har med aktivitet att göra - hon är helst inte stilla en sekund).
Senaste tre dagarna har varit fyllda med en hel del hosta, men feberfri på dagarna.
Senaste tre-fyra nätterna har däremot så har febern gjort entré på en sisådär 39-39,5 grader för att på morgonen vara nere på 38. Feberfri lite in på förmiddagen och sen börjar den stiga på natten igen...
Det enda sammanhängande den senaste veckan är en rinnande näsa och hosta.
Går detta inte över inom närmsta dagen/dagarna så ska vi till läkaren.
Men någon som kanske har en idé såhär på kvällskvisten?