Kono-spelare, lista er!

mandalaki

Trådstartare
Fler som har Kono-appen (tror bara den finns för iPhone än men kan ha fel), nationalencyklopedins nya frågespel?

Frågorna är av TP-typ, det gäller att svara rätt och snabbt.

Gratis upp till 10 spel om dagen, sedan kostar den 15 kr.

Jag är själv bara ute efter några få motspelare, vill inte spela jämt, men vi kan väl lista oss här som vi gjorde med Wordfeud? Så kan fler hitta varann och spela.

-----

billoni (mandalaki)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Men helvete... Jag har klantat till det med mitt konto och har kontaktat supporten.

Om ni spelar, bjud inte in mig, jag bjuder in er när det är löst om ni listar er här. Intresset verkar vara översvallande:angel:;)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Jag sökte på androidmarket, första förslaget var bibeln:D så jag gissar också på att den bara finns till iphone än:(
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Synd, det är ett bra spel!

KL

Nu är jag igång igen, puh:D

Men är det verkligen bara Jane och jag som gillar frågespel?:bump:
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Jag har också Kono, spelar dock inte så ofta :)

Är det mitt användarnamn jag ska skriva ut? Gjorde min login via FB.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Jag har börjat spela, det enda konstiga är att appen stänger ner sig direkt efter jag har svarat på första frågan i ett spel :confused: Efter det funkar det bra, det är bara lite irriterande.
Lägger till mig själv i listan.

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Jag spelar också!
Enda nackdelen med att det verkar fått en himla spridning sen jag skaffade är att jag åkt ner på rankningen, från att från början ligga på 25 ;)

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
malin (zaga)
 
Senast ändrad:
Sv: Kono-spelare, lista er!

Om du slänger appen och tar hem den igen försvinner det förmodligen. Jag gjorde det idag, allt finns kvar inkl pågående matcher, statistik och ranking.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
malin (zaga)
hundluft (Kakis)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
malin (zaga)
hundluft (Kakis)
lil-sis81 (lil-sis)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
malin (zaga)
hundluft (Kakis)
lil-sis81 (lil-sis)
explorika (Nethril)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Är det bara jag som paniktrycker på fel svar även när jag VET och har enormt mycket högre resultat på singelspelen:angel:?
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

jag älskar frågespel!

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
malin (zaga)
hundluft (Kakis)
lil-sis81 (lil-sis)
androgenia
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
malin (zaga)
hundluft (Kakis)
lil-sis81 (lil-sis)
androgenia
Sartopas (Sar)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Är det bara jag som paniktrycker på fel svar även när jag VET och har enormt mycket högre resultat på singelspelen:angel:?

Nej det är du inte ensam om att göra. Jag lyckades precis missta London Eye för Eiffeltornet ... Och var SÅ nära att välja aura i stället för aorta gällande stora kroppspulsådern.

Jag håller därmed mitt nick för mig själv, åtminstone ett tag till. :D
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

haha nej verkligen inte, jag paniktrycker hela tiden. Speciellt när man spelar mot supersnabba jäklar som t.ex. dig ;)
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

btw, fler än jag som blir utkastade ur appen hela tiden? Jag blir utkastad när jag minst anar det. Mitt i en fråga, om någon bjuder in till spel osv vilket ju leder till att jag får nya frågor och folks inbjudningar försvinner. Spelar jag singleplayer kastas jag ut efter varje fråga och får oftast börja om, vilket fyller kvoten väldigt snabbt.. Provat att installera om appen utan resultat. Knep någon?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 093
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 718
Senast: fejko
·
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
30 904
Senast: Artline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp